Garantie en Klachten
Garantie
La Luna Sweets doet er alles aan om de producten in top conditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot en/of beschadigd raakt tijdens het transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen 2 maanden na constatering van het gebrek dit bij ons te melden.
Indien het gebrek binnen de garantie valt, zal La Luna Sweets kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
La Luna Sweets raadt u aan om klachten eerst kenbaar te maken door te mailen naar info@laluna-sweets.nl.
Hierna zal La Luna Sweets contact opnemen om uw klacht zo spoedig mogelijk op te lossen. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commisie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.